Afterski!

Hej där amanda här! Sitter på afterskin helt själv, min kusin Jonathan morbror calle och min skadade syster Jensan är uppe i backen och åker! Men jag har så ont i kroppen så jag palla inte åka nått mera, plus att man ska ju aldrig åka första o sista åket;) heehe ikv ska vi vara barnvakt åt mina bebis kusiner som är världens finaste! älskar er mina små troll<3 sen när dom har somnat blir det party med lite Singstar, ser också fram emot att få komma till stugan och lägga mig uppe på loftet och glo lite på oth (one tree hill) sååååå jävla bra serie! jag dör varje gång jag ser ett avsnitt!! Jaja vi hörs lite senare pusss alla älskade läsare! Love sowam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0