2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Sophia: ja, jag fotade ett bröllop det har jag aldrig gjort förut! jag hittade tillbaks till gamla vänner, osv osv :P

Amanda: ne inte vad jag kommer på just nu:P

Har du några nyårslöften?

Sophia: Ne det har jag faktiskt inte, så som jag känner så håller man inte det man har sagt i ett helt år, men att bli bättre på det man äter inge onyttigt träna mera osv osv! :P

amanda:nix det har jag inte, håller ändå inte dom som jag har haha :P

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Sophia: Ja!:P

Amanda: nix:P

Vilka länder besökte du?

Sophia: Tyskland!:P

Amanda:teneriffa,tyskland :P

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Sophia: inget jag har lagt på minnet! :P

Amanda: nepp
:P

Vad var din största framgång 2010?

Sophia: jag blev bättre i skolan, tog mera ansvar och dansen:)

Amanda: har ingen aning, skolan antar jag eftersom alla lärare tycker jag har blivit bättre!:)

Största misstaget?

Sophia: Inget som jag kommer ihåg faktiskt! :)

Amanda: Inget jag vill nämna här :)

Bästa köpet?

Sophia: Rihanna biljetterna tror jag att jag väljer! :)

Amanda: Att köpa RIHANNA biljetterna!!!! :D

Vad spenderade du mest pengar på?

Sophia: Mat,kläder,smycken! :)

Amanda: jadu, MAT, saker från cafeét i skolan :S

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Sophia: Jag blir alltid glad, så inte som jag har lagt på minnet! :)

Amanda: Att jag fick min älskade iphone 4!!!!!!:)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Sophia: Love the way you lie part 11, :P

Amanda: Moment of truth:P

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Sophia: oj svår fråga, jag har absolut ingen aning!:P

Amanda: Jag var mycket gladare:P

Vad önskar du att du gjort mer?

Sophia: att jag reste mera men lite svårt eftersom jag pluggar, dansat mera. varit lite mera med mina "bortglömda vänner":P

Amanda:vafan vet jag, finns nog mycket men kommer inte på nått :P

Favoritprogram på TV

Sophia: gossip girl, one tree hill! :P

Amanda: one tree hill, DHW, gossip girl:P

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Sophia: Jag var hemma, blev firad som vanligt inget märkvärdigt! :P

Amanda: jaaaaa, jag satt på massa bussar och flygplan  :P

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Sophia: Dansstil, Höga strumpor ibland, annars fin stil, älskar att piffa upp sig lite! :)

Amanda: jag är cool :)

Den bästa nya personen du träffade?

Sophia: oj, va svårt, har träffat massor med nytt folk! säga alla dom då :)

Amanda:ehm, har ingen aning man träffar ju nya folk hela tiden typ :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0