10 enkla steg för att få en perfekt bikinikropp

10 enkla steg för att få en perfekt bikinikropp! :P

  1. Det viktigaste på dagen är frukosten, men ska äta efter 30-60 minuter du har vaknat.
  2. Du ska se upp för flytade kalorier, tex juice. Gör helst egen isf.
  3. Styrke träning är jätte viktigt, oftast tror man ju att man bygger musklerna men om man äter rätt så förbränner det allt om man styrke tränar.
  4. Inge godsaker, klart att man ska äta något, men man ska verkligen småäta om du har chips hemma låt bli att äta det, för om du äter rätt så blir du inte sugen på socker de är därför man små äter. Om du vill äta något gott så ska du handla som du äter upp direkt.
  5. Men ska äta regelbundet, och man ska äta var tredje timme.
  6. Före varje måltid ska du dricka ett stort glasvatten. För då äter du inte lika mycket!
  7. Det är jätte viktigt att sova ordentligt, man ska sova 7-8 timmar varje natt det gör att du går ner, om du får mindre somna så går du upp... (konstigt)
  8. Man ska träna 3 ordentliga träningar per vecka.
  9. Man ska äta mycket kryddor, kanel säker blodsockret medan chili,ingefära och ceyennpeppar höjer förbränningen för att dom är starka.
  10. När du äter tex, paste,ris,bröd så ska du alltid ha fullkorn av det, och man ska äta mycket rotfrukter,grönsaker och baljväxter.

Det där ska jag följa efter jag har kommit hem,! Kommer bli så jävla svårt för jag äter aldrig frukost.. haha, är aldrig sugen men om man väl börjar en dag så kommer det ju att gå över och måste jämt äta frukost! :P nu måste jag få orning på min kropp till sommaren! :P
så lite bra att köra igång eller?! :D


 

LOVE SOWAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0