godmorgon!

Godmorgon allihopp!
Sitter här i min leopard morgonrock och dricker en kopp kaffe!
Inatt har jag sovit som en drottning, sköönt!
igår var jag(amanda) hemma liten stund på kvällen för att min pappa kom hem igår efter att ha varit borta i 5veckor!
har saknat han asa mycket :(   men nu är han hemma hos mig igen :D
Senare på kvällen kom Sofia och hämtade upp mig på cykeln, haha för söt.
sen åkte vi till hennes pappa o bara softa! både jag sofia o hennes pappa somna i soffan, medans hennes 10 åriga syster och hennes kompis sprang runt och lekte;) haha
Snart ska jag hoppa in i duschen, ska bli skönt :D
senare ut för att träffa Sofia&Sandra!
PEACE !
muuuums..
LOVE SOWAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0