GODKVÄLL!

Har precis kommit hem efter att ha varit med Sofia o Martina!
vi hade jääävligt skojsigt, som vanligt hih
men lite arg/ledsen blir jag för att martina fyller 19år imorron och om 2 veckor fyller SOFIA 18år!!!
buuuhu... och jag fyller 18 om 8 månader :( :( :(
ajaaa detta kommer ändå inte bli något bra år.. men men man få tänka positivt ibland också för 2012 TAR VI STUDENTEN! inte så himla långt kvar faktiskt, åren går ju ganska fort. snart är man ju nästan 40++ hahahaha!
Ska hem till sofia sen och intervjua hennes mamma om fängelset, hon jobbar ju där. Ska sända LIVE imorron i skolan så måste få den klar, orka sitta och inprovisera i live radio lixxxsooooom!
Jag, Martina och Soff ska kolla hela 1ans säsong av SOLSIDAN! wieee bästa serien
och THOMAS CSORBA om du läser detta så kan du skita på dig för att solsidan äääger :D:D:D
MINA SMÅ TROLL KOMMER SNART HEM TILL MIGGGG!!!!
LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0