Tisdag!

Hejhej! idag är det en vecka kvar till skolan börjar.. inte så speciellt kul... nu börjar allt plugg och skit!!!! jaja sista året iaf så det är ju skönt! :D
amanda är i Göteborg och kommer hem ikväll! hon har varit barnvakt till sina kusiner!

I helgen gick jag ut både fredag och lördag, det var hur kul som helst!

Idag ska jag städa så att mamma blir glad, sen ska jag vänta på amanda! annars ska jag ta det lungt idag!, måla naglnarna osv osv!

en dag hade jag&martina något att göra, hon var ledigt jag och ledig! så vi följde med jonna och ullis (jonnas mamma) till "hennes häst" alltså jonna! hon hjälper en kompis till ullis! Jonna kan inte vara lyckligare just nu! har häst, två hundar, kanin! ah herregud, själv är jag lite rädd för hästar men jag stod faktiskt nära honom då och klappade på honom tills han börja röra sig hahahha! sjukt töntig men men så är det!






Efter att jonna hade ridigt och vi hade ätit! så åkte vi och bade hundarna, gud va jag skrattade haha!






Nu ska jag äta sen, städa sen klockan 3 blir det GOSSIP på TV!!! LOVE IT!

LOVE SOWAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina kort du har tagit på Jonna och hästen, även på hundarna. Hoppas allt är bra med dig. Kram Monica Berglund

2011-08-16 @ 14:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0