Tisdag 23/8...

Hej på er, har inte skrivit så mycket pga att jag och amanda har haft mycket att göra, och jag har inte varit hemma på hela helgen, kom hem igår! :P haha

nu när skolan har börjar ska vi se till att lägga upp så många inlägg vi bara kan som vi gjorde i början! :D


la baguette sallad, men många av er ser redan att det är det! ;) haha jag var ute och åt med spphia och amanda i söndags, sen kom hanna! :) sen hade vi en mys kväll. det behövde vi, men senare på kvällen hände det massor som ni inte behöver veta ;) haha


SÄGER STORT GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE SYSTER OCH ÄLSKADE MAX!! dom förlovade igår! :D
är jätte glad för deras skull! :D:D:D:D love u!


idag börjar skolan.. är inte så taggad faktiskt! fan usch men det är sista året så det är nice!!

nu måste jag fixa klart mig! sen möta upp amanda! sen till tåget, usch  hahah ;)

LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0