Run the world!! GIRLS

Hej på er, det var ett tag sen!
jag och amanda har varit nere i göteborg i en vecka, hur underbart som helst!
först var vi nere i smögen och hade det hur bra som helst, i två nätter! sen åker vi vidare till göteborg och var där i 5 dagar!! vi har haft det så sjukt bra, kommit bort från allt här och bara tänkt på oss själva!! men att komma hem igen var så där, skönt och träffa mamma och alla men själva stället är ju inte så roligt att komma hem till!! menmen får göra det bästa av situationen!



GRYMT!!!

nu ska jag ta och lägga mig och sova så länge jag bara kan!
love sowam

Kommentarer
Postat av: Sophia

SA JU ATT DET VA GRYMT!!!!!!!!

2011-08-09 @ 00:41:12
URL: http://merde.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0