GOLF!

Hej på er igen!
hur har eran dag varit?

Efter att jag var hemma efter skolan gick jag ner till ett café här nedanför där jag bor och fikade med amanda,hennes mamma cricko, mormor moud och britt! :) jätte trevligt,
sen fick vi ett ryck och ville spela minigolf så vi gick och gjorde det, det var faktiskt en tävling idag!
det kom massor med människor vi var 30 sycken dom delade in oss i olika grupper från 1-8, 4a i varje! :)
det var riktigt kul, och jag kom på 17 plats av 30 det tycker jag var bra för att vara dålig på det ;) nästan alla andra där var ju proffs haha!

jag vann ett pris iaf, och det gjorde även amanda! :D och såklart cricko och moud!
nu är jag hemma, och har ätit ska snart ta och hoppa ner i sängen så att jag orkar med morgondagen! ska vara i skolan halv 9 så ska gå upp halv 7 för första gången på några månader! :P men det ska jag väl allt ta och klara av! ;) eller vad säger ni?

mina fina priser:



en kortlev av sport, ska nog ge den till pappa! han är bättre på det där än vad jag är! :P



och denna ska jag ge till mamma, eller hon fick den! :P hon anväder keps mer än vad jag gör :)

LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0