Torsdag

Godmorgon på er! eller eftermiddag förmiddag vad ni nu kallar det ;)

Kom precis hem har varit hos sandra, vi skulle egentligen ut och gå men ne.. det blev inte så! så ska höra med syrran om hon ska med ut annars ska jag väl duscha och fixa mig!! Några tjejer är hemma hos angie och ska äta och träna, men jag kan ju inte träna än.. det suger ju! så ska dit och kolla och ge några kommentarer till dom!! dom lär vara gryma för det är uppträdande nästa vecka på dansens dag!! som jag tycker samtliga ska komma på! :D kommer vara skit bra!!

senare ikväll ska jag,sandra&syrran hem till ullis (min lillasysters mamma) vi blir bjuda på god mat och dricka i det sköna vädret! :D det är ju aldrig fel!!

nu ska jag städa sen duscha, man kanske ska sola innan jag duschar? vet inte har inte bestämmt mig ännu!!

LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0