Tisdag!

Godmorgon, sorry för dålig uppdatering.. haha!

Helgen var ganska bra faktiskt! var ute i lördags och det var kul, var med min bästa kill kompis jacob, jätte trevligt hade vi! :)
söndags så sov jag för det mesta, var lite trött ;) ni förstår nog varför, blev lite för mycket kanske, sen hände det saker under kvällen som inte var så roliga men det fixade vi till slut! :D
Igår hade vi ett möte i skolan bara sen fick vi åka hem.. trevligt, det var bra att komma upp faktiskt för det var så skönt väder ute, så jag och amanda gick hem till henne och satte oss i solen med ett kopp kaffe! :) sen åkte vi hem till kumla och var ute för det mesta av kvällen! så underbart skönt var det!
slutade med big brother hos pappa!

Kom hem för en stund sen klockan är 09.21, är lite irreterad faktiskt amanda sov här, vi fick stressa som små hundar som amanda sa;) haha, sen kommer vi till lektionen och är där i 5 minuter sen fick vi gå hem... så jävla ovärt och vi tänkte först att vi skulle skita i den men så duktiga som vi trodde att vi va så åker vi till den, haha..

nu ska jag städa på rummet ser ut som helvetet här hemma, så ska fix aoch dona:) sen ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv! :D

hörs sen LOVE SOWAM


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Var med i dagens låt och vinn en länkning:)

Tipsa bara om en låt och du är med :)

2011-04-12 @ 14:22:28
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0