Söndag!

Hata söndagar verkligen..
vaknade för ett tag sen, sitter och dricker kaffe ska snart gå och göra frukost! somnade jätte tidigt igår! jag,sandra och feco kollade på körslaget sen drog sandra så jag och feco kollade på en film!!
somnade vid 12 kanske, var helt död..
får se vad jag ska göra idag, är sugen på bio faktiskt men det är väl ingen som vill gå på bio.. alla är så tråkiga!!


Annars vet jag inte vad som händer idag! jag ska försöka träffa min syster som jag inte har gjort på hela helgen, men hon är nog bakis idag så vi får se om hon orkar! fick ett jävla sms av henne i natt eller av max en kompis! hahah jävla idiot är hon! :)

nu ska jag iaf gå och äta, sen ska jag kanske kolla film? hörs senare
LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0