onsdag

Hejhej!
Var hos tandläkaren igår och jag hade tandsten osv osv.. har något fel på käkarna också vette fan va det är, alla hatar när jag tuggar något hårt så passade på att fråga vad det var.. iaf, sen gick vi till pappa och sa hejdå till martina och sanna som skulle iväg på studentkryssningen, hoppas ni hade det sjukt bra :)

Vaknade av att tandläkaren ringde imorse, får aldrig sova ut, igår ringade alla och smsa samma sak i måndags.. haha vafan är det för fel på er!;) nejdå det är bra och komma upp, iaf ska till tandläkaren imorgon vid 20 över 11 så blir ingen jävla sovmorgon för mig heller ..
I förrgår var jag och några tjejer nere på maeistro och käkade och drack lite, vi hade det jätte trevligt vi satt ute i fyra timmar och bara snackade och hade det jätte kul! :)

Nu ska jag gå ut och gå med sandra sen ska vi gå hit och äta lite god frukost vi hörs senare
LOVE SOWAM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0