Marieberg

Heyhey!
kom hem för en timma sen ungefär, sitter och väntar på att min syster ska komma hit så att man kan få träffa henne!
hittade lite saker på marieberg, :)
vi var där i nästan 5 timmar!
hade ingen skola idag så kunde ha sovit ut men nej tydligen inte... hatar att dom inte kan säga till lite i förväg!! jaja allt är klart nu i skolan fram till helgen så imorgon är jag ledig, halv 3 imorgon ska jag till vårdcentralen. sen ska jag&syster in till stan och möta upp pappa för att gå och kolla på en visning! :D ska bli jätte kul, hoppas att vi får den. Pallar inte bo i kumla, men egentligen så vill jag inte bo i Örebro län överhuvudtaget...

Vill bara gå ut skolan så jag och amanda kan flytta ner till Göteborg och starta eget! :D haha om det nu händer, men vi satsar skit mycket just nu så det tror jag kommer att gå bra! :)  TAGGAD till tusen..

hoppas att det är något allvaligt... VILL SÅ VARA MED PÅ DANSENSDAG!!!!!!!

nu ska jag gå och ta hand om min sjuka mamma!

Kommentarer
Postat av: sandra

sjukt hur taggad du verkar.. nästan så man inte fattar att du e ironisk!

2011-04-07 @ 00:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0