Lördag

Godmorgon, vaknade upp ganska tidigt och kunde inte somna om så det vara bara att gå upp!
Mamma stod och bakade bröd och städade!
Jätte gott blev brödet, soltorkade tomater i och massa olika frön i. kanske inte låter gott men det var super gott, finns inget bättre än nybakat bröd till frukost! :)

Snart ska jag städa på rummet sen ska jag fixa till mig och göra lite småsaker! :)
sen ska jag ta mig till pappa och träffa honom, har inte träffat han sen i Torsdags, hihi!
Ska vara inne i skolan klockan 6.. haha, så ska vi fixa allt i tid idag så man kanske kan komma hem tidigare och att vi inte ska stressa så mycket sista timmen! men det gick ju bra! :)

Till dig cassandra, DET ÄR SOFIA SOM SKRIVER! ;) haha

LOVE SOWAM


de nybakta brödet! :) MUMS

Kommentarer
Postat av: Casandra

Haha, bra då vet jag! ;)

2011-04-09 @ 14:08:47
Postat av: Yasmine

Var med i dagens film och vinn en länkning:)

Tipsa bara om en film och du är med :)

Mer info finns på bloggen

2011-04-11 @ 16:02:40
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0