jobbigt

sandra? du behöver inte ens lägga till en så jävla kommentar om du inte har något vettigt att säga! BRA TACK....

Kunde inte sova på hela natten vaknade för att jag hade så jävla ont... Nu på morgonen så har jag också skit ont, kan knappt gå.. Hatar och ha ont!
iaf, ska snart gå och kolla på film med mamma hon är ledig idag, sen ska vi göra frukost med massor med gått! :)

Jag hoppas att jag får jobbet på marieberg! :D håller tummarna.
Om inte så kommer jag söka ett jobb så att jag är bort här i från hela sommaren! :D för skönt, nya människor osv osv. perfekta sommar jobbet! :D

Hörs senare!
bye
LOVE SOWAM

Kommentarer
Postat av: sandra

fia, varför så dryg för? DU VET VÄL ATT JA VAR IRONISK för i helvete!

2011-04-10 @ 10:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0