homesweethome

Nu är jag hemma, men är jätte sugen på att gå ut folk skiver hela tiden kom till strömpis osv, jag vill verkligen men jag pallar inte nu.. fan har stressat som fan i skolan nu sista timme då allt skulle vara klart men vi lyckades tillslut. jätte skönt!!

Imorgon ska jag vara i skolan klockan 6, hur sjukt känns det inte? Ska till skolan på en jävla lördag.. jaja vad gör man inte. Vägtidningarna blev bra och snygga, imorgon ska jag lägga upp hemsidan så att ni kan få se den:)

Nu ska jag gå och mysa med mamma i soffan framför en film som hon kollar på nu vet inte vilken det är!, bara hemma kväll idag, känns skönt faktiskt om jag ska vara ärlig, har lovar mig själv att jag inte ska gå ut på länge nu, men det ändras väl ganska snabbt, sa det senast imorse till mamma men nu på kvällen pratade jag och en tjej kompis till mig om att gå ut nästa helg för att jag inte kunde idag. hahahah, jaja så är det (A)

hörs imorgon godnatt pusspuss
LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0