hej

Hej på er, vaknade halv 12 idag kände mig utvilad! :)
amanda är här just nu, vi har suttit ute i solen och druckit kaffe och pratat skit som vanligt!
har ju våra planer i livet! nu ska vi jobba på!! vi är så taggade, vill ta studenten nu och börja leva! har ju inget liv nu när skolan är.. men det är bara ett år kvar och det kommer gå så jävla fort tror jag!
i början av tvåan så satt vi redan och planerade och snart har vi gått ut tvåan. känns skit skönt om jag ska vara ärlig.

Idag ska vi inte göra så mycket tror jag, alla går i skolan och vi har inget liv, haha!
imorgon ska jag börja jobba :D WEEEII inte världens bästa ställe men det är ett jobb och extra pengar så kan inte bli bättre, och jag hoppas på att dom från karlstad ska höra av sig snart och även dom från marieberg! :) bara och vänta,

hörs senare LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0