Godmorgon!

Godmorgon, det här är en dag som men inte vill ställa klockan utan man vill sova ut!
själv stallde jag klockan för att jag ska och jobba! :)
annars.. igår vad jag,martina,julia&sandra ute, det var skit kul faktiskt men eftersom jag skulle jobba idag så blev det kanske lite för mycket kanske skulle ha tänka på det men men så är det. Vet inte hur länge jag kommer att jobba idag, antar att det blir mycket eftersom det är lördag!! Efter jobbet antar jag att jag ska träffa tjejerna, jag vill grilla så jag ska nog göra det sen vad dom gör får dom göra ;) hahah ne men hoppas på lite finare väder än igår så man kan sitta ute och grilla och bara snacka skit!

nu ska jag äta stor stor frukost med massa gott!! och kaffet väntar.

LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0