fredag

Godmorgon på er!
vaknade för 20min sen.. hatar att jag inte kan sova ut när jag verkligen behöver göra det, och sen när man ska upp tidigt så vill man sova ut! Börjar 2 idag, skönt! slutar 10 mindre skönt, men hoppas att det flyter på bra så att man kan komma hem tidigare!
Idag ska jag hålla tummarna hela dagen påtal om ingenting!!!!
fan va skönt med fredag och sen helg, men det är ingen vanlig helg nu, för vi ska vara i skolan hela jävla helgen, men tror det kommer bli jävligt kul men alla sköna människor! vi är själva på hela skolan så vi ska sitta och duka musik och åka runt och kolla på alla matcher!! ska blir kul faktiskt!

Ska snart gå och göra frukost till mig och mamma, hon är lite sjuk fortfarande så blir nog att jag hjälper henne lite extra mycket idag! så duktig är jag, sen vid två har vi möte! men Risbergska har ju sin Vårkonsert idag så förmodligen så kommer vi gåå på den som är klockan 2, för dom har ju en senare vid halv 7 och sen hinner inte vi gå på, och det är samma dom andra dagarna så det blir nog den vid 2 idag! :D ska bli skit kul och se!
är så jävla ledsen att jag inte kan vara med på dangsens dag:( usch, varför just nu... typiskt att det ska hända mig, såklart.. ALLTID!! fuck..

Ska fylla in en jobbansökan idag också och skicka iväg!!

hörs senare LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0