29 april

Hejhej!
sorry, har inte skrivit så mycket som ni kanske har märkt!! förlåt för det! och amanda har ingen dator hemma heller!
Är hemma från skolan idag, vaknade upp med feber imorse så jag orkade inte kämpa mig upp för att gå till skolan som jag brukar göra sen fick jag vara hemma för min underbara mamma!!
somnade om vid 8 och vaknade vid 10, har inte sovit bra alls dem här veckan jag har ingen aning om varför men så är det.. haha

Nu är iaf skolan igång igen, vi får inget mer lov förens vi slutar skolan! och det är om cirka 5 veckor kvar! det går så jävla sjukt snabbt nu alltså, veckorna bara springer iväg man hinner ju inte med ett skit, jag jobbar på helgerna och skola på veckorna .. pallar inte! men jag längtar tills skolan är slut för den här terminen, sen längtar jag bara tills jag har gått ut trean så att man kan dra här ifrån!! :D pallar inte örebro län längre, usch inavellll!!

Min syster tar studenten i år, kändes som om hon började 1an igår! jag förstår inte var tiden tar vägen.. :) hon börjar bli stor nu! haha.

Jag hade tänkt och pluggat lite idag, och städa och rensa min garderob! får göra det senare när jag mår bättre jag har knarkat alvedon nu på morgonen så jag förhoppningsvis så går det väl över snart! :)

nu ska jag fixa något och äta sen ta det lungt!

hörs sen pusspuss love sowam


Jag och min vackra vän albana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0