Torsdag

HEYHEY!!
sitter hemma nu med amanda vi kollar på paradise hotell!! Har inte veckan gått fort?? jag tycker att de har gått för fort! redan fredag imorgon! då blir det att åka till kulturnatten.. berättar mera imorgon! och på lördag BLIR DET PARTY!! TAGGAD LIKE HELL

Mötttte upp några tjejer efterskolan, sen drog vi till svänghjulet och dansade! Vi håller på och ska göra en show, på 10-15 minuter, Det kommer nog bli grymt om det blir som vi har tänkt oss!.. Så NI SOM GÅR I SKOLAN I KUMLA ... MISSA INTE ATT SE OSS PÅ ERAN JULAVSLUTNING 17 DECEMBER!! :D

Iaf, amanda ringde mig förut när hon var på väg till tåget och sa att hon fick prata engelska med en kille, hahahhahah kan tänka mig hur hon såg ut.. för vi hatar när folk kommer och pratar engelska med oss, asså då MENAR JAG HATAR verkligen! haha menmen, iaf sen efter det skickar hon sms om att folk busvisslar på henne! ;) haha är ni så kära i oss! vi älskar er också!

har något kul hänt idag?? eh ah, asså när det gäller mig&amanda så händer det alltid nya och spännande upplevelser! (; Vi hade ju som sagt dans i skolan idag, helt sjukt tråkigt. Men vi skrattade ihjäl oss på hur folk dansade.. hahahah så söta (ORNOT) sorry men så är det!

bilder från dagen och en snutt med danssen i skolan!






BÖGAR???!? nej faktiskt inte... fast eh jo




duktiga va?? :) tycker dom är jätte duktiga, själv så orkade inte jag och amanda och grabbarna i klassen men vi vet ändå att vi är bäst!

nu ska jag kolla klart på paradise hotell! hörs senare

AMANDA SKRIKER HÄLSA VÅRA ÄLSKADE LÄSAR! PUSSPUSS (klart vi gör)

LOVE SOWAM

Kommentarer
Postat av: Misha

SV: nej jag tror faktiskt att det bara är photoshop! <3

2010-11-18 @ 21:38:48
URL: http://mishaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0