tisdaggg

Heyhey
förlåt för dålig uppdatering, har inge så jävla bra mobil som man kan skriva på, det tar typ 20 minuter innan man kan skriva sen 20 för att skriva och lägga in! haha så ni förstår nog hur vi har det! :P hahaha!
Efter skolan så mötte vi sandra&angie och gick och fikade på bara vara och snackade massor!
sen åkte vi och tränade, blev lite gjort idag! eftersom alla inte var med.. det suger ju!! :P

nu sitter några av oss brudar hemma hos mig och chillar, eftersom vi är lediga imorgon så ska vi ha en lite mys kväll! :) såklart! love my girls!
sen ska amanda&sandra sova här :D ah det lät typ som om vi var 100 stycken men det är vi ju som sagt inte!!!! UNDERBART! så mysigt ska vi haaaaaa,
ne nu ska jag myssssssssa med mina tjejor!!!

ha en bra kväll, hörs imorgon!

LOVE SOWAM



SOWAM

SOWAM

sandra försöker lära sig att stå på huvudet(om ni inte ser det)

<3

sandra

sanddra

annnnngie and me



nu ska vi kolla på den SUGANDE FILMEN SOM AMANDA ÄLSKAR (HIP HIP HORA))))))))))))))))) JAG HATAR DEN FILMEN!!!!!!!!!!!! ;S hah

kan säga det också att imorse när vi skulle till tåget så råkade amanda spotte på en gubbe ahahha jävla idiot!;) och jag råkade spotta på en annans jacka, ( och det var min väns också, men säga inte vem då dödar hon mig )
hahaha idiot jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0