Tatueringar

jag har alltid velat att visa min och amandas tatuering, vi har aldrig vågat men nu gör vi det (A) ,säg vad ni tycker.
Vi gjorde den här tatueringen tillsammans för två år sen, vi gjorde det som en kul grej och tänkte skit samma vi lever bara en gång so we did it! ... ingen har sätt den förutom dom vi har haft lite kul med så att säga;) and they like it alot!


Okey nu har ni sätt den! är den inte frän?
Älskar den, skrattar lika mycket när jag ser den i duschen (A)

Påtal om varför jag gick in på tatueringar så skulle jag vilja göra en till men vet inte vad. jag har några funderingar, iaf något som har med min familj att göra tycker att dessa är ett par snygga, orkar inte leta runt bland alla tusen! :D

Har funderat grymt länge på att göra rihannas med en text imellan!



nu ska jag kolla tv! hörs imorgon pusssssss
LOVE SOWAM

Kommentarer
Postat av: sophia

åh den längst ner vill jag göra på riktigt, på samma ställe asså.......... fan ni är jävla fåntöntar!!!!!!!!!! biatchezzzzzz:D

2010-11-18 @ 09:37:04
URL: http://merde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0