tåget går

hej amanda här! sitter är helt själv på tåget och tycker synd om mig själv... sophia ska iväg och träna och jag ska hem till min älskade mormor och äta mat wiieee gott ska det bli för är jävligt hungrig just nu, för er som inte vet så är maten på virginska skolan så jävla äcklig så att man spyr! usch. Men ifall nog om mat. skolan idag har varit rätt soft har haft "dansdag" eller vad man ska kalla det Hehe fast vi var inte där hela tiden för det sög. Men vi hörs senare och då lägger jag in lite bilder och en video:) pusspusspuss love sowam

Kommentarer
Postat av: eemmapeeemma

tack så mkt!

förlåt för sent svar, har haft mycket att göra nu.

2010-11-18 @ 15:38:58
URL: http://emshiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0