sunday!

DET ÄR REDAN SÖNDAG??? var tar veckorna och helgerna vägen? det går ju sjukt fort! shit, men inte så mycket kvar i skolan att göra iaf! för skönt jävla skoljävel!

iaf, klockan är nu 09.56 och jag är uppe? SOPHIA HOLMQVIST ÄR UPPE klockan 10 på en söndag! GRATTTTIS SOPHIA, joo tack tack tack tack! Började nästan gråta imorse! fan va sjukt trött!!! sen ser jag amanda ligga och sova helt söt och jag ville krypa ner med henne igen! MENNE JAG SKA JOBBBBAA!! :S jaja jag får pengar inte hon, men hon får sova inte jag :( det är de ända jag inte tycker om just nu! haha
sitter såklart med min kaffe vid datorn, kaffe gör morgonen mycket lättare! ;) HAHAHAHAH lät som en jävla reklamfilmprat!

jag ska sticka iväg och jobba halv 11, sen ska jag hjälpa till på ett julbord i kumla!! :) vi hörs senare, nästa inlägg får ni när amanda vaknar när hon nu gör det ;)

LOVE SOWAM!!

kan meddela också att det är jävla snökaos i kumla idag, fan det är en snöööstorm, så va beredda på att jag inte kommer att kunna ta mig hem idag ;) byyye so long! ha en underbar söndag! ( SÖNDAGAR SUGER ***)


PUSS PÅ KAFFE!!!!! :D

liiiipppp till alla er våra fina,underbara,perfekta,super,kanon läsare! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0