Soph here

Godkväll soph here,
har precis slappnat av hemma, kom till kumla klockan 5!! sen följde jag med mamma och handlade, stod och pratade med amanda&angelina.
nu är klockan 6 och kan äntligen slappna av!;) haha vad gör man inte för dom man älskar!!

nu ska jag vänta på mat jäveln som mamma är så seg på att göra... sen ska jag ta och plugga kanske kolla film? vem vet sen ska jag sova, fick inte så stor sömn inatt eftersom amanda som hos mig man vet ju inte vad hon gör på natten, eller jo nu vet jag eftersom jag vaknade hela tiden ;) haha
fy på dig amanda mitt lillllaa äckel... haha

kan också säga det att jag och amanda gjorde ett omprov idag som hon nämnde i ett inlägg längre ner sen ettan haha, vi fick iaf G fast vi inte hade pluggat något! Men fick känslan att hon inte orkade att vi skulle göra ett prov till så vi fick väl G fast igentligen skulle det ha varit IG hah ;) ÄR VI BÄSTA SÅ ÄR VIII!!

Amanda imorse när hon fixa med bloggen!

sååsöt

kan också säga det att jag fick damp imorse när vi var på väg till skolan från tåget.. för det första fick vi vänta innan tåget skulle åka förbii... stackar oss!! sen när vi väl ska gå över så går det förbannat jävla sega idioter till människor framför oss.. det tog oss 5 minuter att gå över ett 5 meters spår ;)
hatar människor som ska gå seg..
men såklart så får jag gå hur segt jag vill och jävlar med idioter!! :D

LOVE sowam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0