söndagggg

Svar till råttan: vad menar du? vadå inte friska? klart vi är, vi ligger ju inte i feber iaf;) haha! VI ÄR BÄST

Kom precis hem från jobbet, var en rolig dag idag också såklart! men mycket spring ;P
Har tvingat hit min älskade amanda, haha! så hon kommer hit och sova hos mig idag också, LOVE IT!!
tänkte faktiskt vara snäll och möta henne som jag ALDRIG har gjort förut, alltså då menar jag ALDRIG! snälla får jag gå och sen tillbaka, men tänkte vara extra snäll idag! :) bara för att jag tvingade hit henne, men inerst inne så vill hon! :)

Vi ska inte göra mycket, hon frågade om hon kunde duscha här!?!?! ehh ne det får hon inte? shit, snälla får andra använda min dusch när det är jag som bor här! SHITT, hon sa att hon luktade turk under armarna! ;S haha stackare, men hon får väl låna mitt handfat så snäll som jag är! hihih!




Jaa? hmm, vad är det här för lapp?
joo jag tänkte vara lite gullig imorse och skriva en fin liten lapp till min älskling som låg och sov! men ne, då är hon inte tacksam, fick till om  med påminna henne och fråga om hon hade sätt den!
men hon sa att hon satt och log när hon läste den! :) hihi jaja, in my ass du knövlade ju ihop den ser nii inte hur knövlig den är?

NÄÄMEN FÖRLÅT SKA ALDRIG HÄNDA IGEN! :( hahahha

nu ska jag möta idioten!


LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0