PÅ DAMP JÄVLA LEKTION!!!!

JAG HAR DAMP!!! HÄR SITTER MAN OCH VÄNTAR FÖR ATT FÅ HJÄLP MEN NE INGEN JÄVLA LÄRARE KOMMER?!?!?! SÅ JAG SKITER I DET NU! ALLA DAMPAR OCH JAG DAMPAR ALLT ÄR KNAS!

JÄVLA DAMP LEKTION! DW DET SUGER SÅ JÄVLA MYCKET DET ÄR SJUKT!! VEM FAN VILL LÄRA SIG OM ETT JÄVLA PROGRAM I DATOR????!?!?!? SÄMST JAG VILL HEM!!!!!!!!!!!!!!!!

.....................

sen är det lunch, då får man väl stå och vänta på att maten ska bli klar som är klart efter 20 minuter som alltid, hatar virginska så hårt!! MATEN SUGER! ALDRIG BRA MAT.. SALLEN SUGER ALLT SUGER PÅ DEN HÄR JÄVLA FITT SKOLAN!!!!

hoppas ni går på bra skolor och får bra mat! :)

längtar tills att träffa angie hon har färgat håret rött! :D DET ÄR NOG FÖR SEXIGT!!
alltså lika sexig som jag&amanda!! ;)

love sowam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0