home

ÄNTLIGEN HEMMA..

kom precis hem, har varit och dansat småbarnen! dom har blivit jätte duktiga faktiskt! stolt över dom!!
FICK G PÅ MITT PROV OCH ÄVEN AMANDA GRATTIS TILL OSS!! FICK EN CHOCK FAKTISKT! ;)

nu väntar jag på mat, sen ska jag bara ta det lungt är för trött. Imorgon har vi dans dag i skolan det ska bli kul och se vad det blir!

bilder från dagen! :)


Födelsedagsbarnet!

amandas outfit! (=

har glömt att berättat men det hände en sak förra veckan...!?!

Och så en som ville ta kort med oss idag (A) haha, tyvärr så fick jag ingen bra bild med honom. för att han klängde och skulle kramas och så ja ni vet.. men ett bra kort på amanda blev det! ;)


DANSDANSDANS!!!!

Video när klassen sjunger för löwek, eller ja klassen och klassen va bara typ jag och amanda som hördes! lite always och så kommer det alltid att vara. och är alltid!



hörs sen peace!!
LOVE SOWAM

Kommentarer
Postat av: Sophia

JAG FICK OCKSÅ G PÅ MITT PROV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! om ni ville veta era jävla fån

2010-11-17 @ 18:28:05
URL: http://merde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0