hemma

heyhey!!
är hemma efter en damp dag!!! ;S amanda och jag har haft damp hela jävla dagen konstant!!

Först börjar det med att våran jävla lärare dampar och säger massa skit, så på måndag då jävlar säger jag bara! håll i dig h***N om du ens vågar komma dit, ditt jävla äckel! HATAR DIG
sen så ska vi åka hem med tåget, det blir försenat typ en halv timme och sen var det fullt med folk på ! då menar jag verklige fulllllt med folk, kom inte ens fram! sen klagar massa äckel kärringar som jag hatar, hatar kärringar verkligen! vi tjafsade imot såklart? vem tror ni att vi är? shiiit driver dom med oss eller jävla äckel kärringar....

nu är vi iaf hos pappa, :) min syster är här och den jävla jäveln åker till ullared imorgon :/ JAG VILL OCKSÅ DIT OCH AMANDA OCKSÅ!! haha hoppas hon köper med massa fint till MIG!!!!!

Tyvärr så fuckar sig min systers dator så kan inte ladda upp bilderna från idag, så får försöka fixa det senare, för nu ska vi kolla one tree hill FUCKERS!!!
PEACE
LOVE SOWAM

Kommentarer
Postat av: löfgrenis

fan lägg upp lite bilder ifrån skolan vafan cp jävlar:D!!!!!

2010-11-26 @ 18:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0