hello alla söta

hello alla söta,
sitter hos pappa och är död sen igår! ;) det var riktigt roligt faktiskt, träffa alla i släkten!! riktigt riktigt roligt.
Jag och amanda hamnade hos pappa i natt, eftersom min kära syster och hennes kära pojkvän tog min säng! hah
så vi vinglade iväg hem hit, amanda ramlade? är jag förvånad? nej faktiskt inte hahah det var kul!

idag ska jag ta det lungt, måste hem och duscha och hjälpa mamma med allt hemma! sen ska jag tillbaka till pappa han bjuder på FÖR GOD MAT!! :D det kan man inte tänka sig pååååååå en söndag!
bilder kommer senare när jag är hemma, vi tog inte med kameran hit som ni kanske förstår?

iaf idag mår man som man förtjänar! :S men mår hyfsat bra faktiskt! hur har eran helg varit?
min har varit kanon om jag får säga såå. och imorgon är det skola??? VEM FAN ORKAR!! SUG

hörs senare puss
LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0