HEJHEJHEJ!!!

SOWAM IN THE HOUSE!!!! JAG ÄLSKAR LIVET JUST NU!! OHHH JAAAA....

Vi sitter hemma mig, alltså SOPHIA!! vi har kollat på film osv osv osv osv, ja ni förstår ju hur det är! ja herregud.. livet alltså!
jag har tråkigt så jag sitter och skriker i amandas öra och hon får damp, AHAH ni skulle ha sätt nyss, AH vi skulle ha sätt och kommit hit alla ni hem till mig bara för att kolla!! okey orka

jag skrek i hennes öra så hon puttade ner mig från sängen så jag ramlade på mage på golvet sen ser jag sakta hur hon ramlar ner på mig så hon ligger på mig!! haha så såg fult ut.. shit HAHAHAHAH AH GUD VA KUL

Ska snart gå och hoppa på henne i sängen, för jag ser hennes jävla ögon jävlar börjar gå igen! MEN NEJ INGEN FÅR SOVA HOS MIG SÅ HÄR DAGS PÅ DAGEN! ne för då kan man inte sova ikväll!

iaf, väntar på att mamma och syster ska komma hem så man kan prata lite med dom! som sagt mamma åker till indien inatt i 2 veckor :D skönt MEN JA SUPER!
vi har öppet hus i skolan idag, men tror ni att jag kommer åka dit? hell no, aldrig fyfan! men amanda ska dit hahahha mobboffer! ;) nejdå gullepluttan! jag ska faktiskt vara hemma för att vara med mamma innan hon åker ifrån mig :/ kommer gråta, eller inte? eller? ne jag vet inte? får se! kankse, men ne jävla tönt orka gråta!

HÖRS SENARE! PUUUUUUUUUUUUSS

LOVE SOWAM!




för sexiga!! vi vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0