goooodmorgon!

GOooooodmorgon på er alla söta underbara läsare!
har sovmorgon idag, börjar 20 i 11 åh gud så sent älskar verkligen att gå upp så sent?!?!?! herregud vilken sovmorgon!
iaf sitter och dricker kaffe just nu ska snart ta och göra iordning mig och sen vänta in amanda jäveln.
våra kameror fuckar ut så att säga så jag vet inte riktigt.. men det ordnar sig herregud vad inte orliga, vi fixar fixar fixar!! bli inte ledsna! :(  IDAG HAR VI BARA TVÅ LEKTIONER! :D BLir SÅ GLAD!! OCH SENARE PÅ KVÄLLEN SKA JAG TRÄNA OCH TRÄNA! :D:D

hörs sen, nu skickar amanda sms herregud vad jobbig hon är? jävla idiot fan va hon är upp tidigt (A) ELLER? vadå är inte jag det? JAJA ORKA VI ÄR BÄST

LOVE SOWAM!


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

:):)

2010-11-24 @ 10:51:42
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 @ 23:22:29
URL: http://kulansplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0