good morning!

Good morning, har ni sovit gått? själv har jag inte sovigt så gott, vaknade klockan 2 och kunde inte somna förns klockan halv 3-3! sen vaknade jag klockan 6 och då var det ju ingen idé att somna om.....!!

Sitter just nu och dricker kaffe som vanligt, går runt och pratade lite engelska;) eftersom vi har nationella idag i engelska, det är skriftligt! :S haha hur kommer det gå tro? eller jag behöver ju inte tro, utan jag VET ju redan att det kommer gå åt helvete! :D haha
kommer vara klar efter 10 minuter för då har jag försökt läst igenom allt men fattar inte så då går jag ut!;)

Min kisse sov hos mig som vanligt, och tog upp hela jävla fan sängen. Så jag blev intryckt igen skönt??!?!?!

iaf i skolan idag har vi hål efter kvart över 11 till halv 2.....! så skiter nog i foto idag och amanda också! för vi är bäst! :D

en kort dag och taggar inför kvällen!
ne nu ska jag ta och göra mig iorning och ta en morgon pk!! eller?

pusspuss!!!!!!!
LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0