Godmorgon!!!!

godmorgon!!!!
sovig gott? själv har jag faktiskt gjort det, en chock? eh ah kan man säga, fick även en chock imorse när jag vaknade, ingen mamma som kom och pussa på mig när hon skulle till jobbet? ingen kaffe? :O fick göra det själv? :/ usch mamma kom hem igen! dom sitter just nu på flyget,, ah men dom kan ju ha det så jävla sköönt... men vi får bara mer och mer snööööö!!

ska snart börja fixa mig för skola!! veckan har gått fort tycker jag, sjukt fort! jag vet inte ens vad jag har gjort denna vecka? :O CHOCKAD!
amanda skicka nyss sms att hon kommer snart till mig, vi börjar 10 med multijävlamedia som suger k*K!! vad kan det vara för ord? :O hmm svårt!!

hörs senare pusspuss
LOVE SOWAM






??? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0