GODMORGON VÄRLDEN!!!

hej och godmorgon alla glada människor som lever och har det bra!

Vi har tyvärr har vi inte hunnit med att blogga så himla mycket, vi har ju som sagt ganska
mycket att göra TYVÄRR TYVÄRR TYVÄRR ni vet ju hur det är alltså vi är så ledsna att
vi inte hinner, men är man SOWAM så är man, eller vad säger ni?

Idag börjar vi ju då 11.45 aaaaaas skönt, men vi har världens sämsta lektion
men susanne SPOVELL!!!!!!! vi har bara en lektion på 2 timmar, sen ska man hem
och sen tillbaka till skolan för att det är öppet hus, och vi ska sända live ut i alla
korridorer, låter nice va?
men tyvärr ska ju då inte Sophia vara med på öppet hus för hon ska vara hemma med
sin mamma för att hon och hennes kille åker till Indien inatt och hälsar på små AS söta barn!


Igår på dagen så satt jag och Sophia på MC och åt, as gott med en Big Mac rakt ner i magen!
Vi satt där inne ett jävla bra tag eftersom det är fucking snö storm ute så vem fan vill gå ut?
aaaaa iaf, jag sitter och dricker cola ur min mugg och Sophia sitter framför mig och håller på
och larva sig om allt! Då menar jag verkligen ALLT! hahahaha sen när jag fått in cola i munnen
säger hon nånting som jag as garva åt så jag spotta allt jag hade i munnen i hennes ansikte!!!
HAHAHAH jag dör, hon typ flög ner på golven!  Sen kolla alla på MC på oss, men vem fan bryr sig?
INTE VI IAF! hahaha


det blir en gammal bild, men det kommer in nya idag!







HA EN BRA DAG!!
LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0