Godmorgon klockan är kvart i 7!

UNDERBART!!
Jag somnade innan tio igår, men ändå så var jag sjukt trött när jag vaknade!! konstigt?
Sitter just nu och dricker kaffe, ska snart ta och sminka mig sen ta en morgon pk! Idag hoppas jag på en kul skoldag, eller asså jag menar en överaskad skoldag. för vi har ju kul jämt! jag och amanda skrattar alltid!
vi har lika dant skratt, i samma takt osv osv. ska spela in någon gång så att ni kan får höra det är sjukt! ;) men är man bäst så är man! ;)

nu  ska jag fortsätta här i mitt lilla fina rum, ska byta om och sminka mig!
hörs sen när vi kommer till skolan!
ni undrar nog varför amanda inte bloggar när vi är hemma, det är för att hennes dator har damp hemma hos henne, men det förstår jag. För skulle aldrig vilja vara hennes dator och se vad hon gör på nätterna! ;) if you know what I meeeeaan;)

LOVE SOWAM!!

NÅGON SOM ÄR DUKTIG PÅ ATT GÖRA HEADER SÅ SÄG JÄTTE JÄTTE GÄRNA TILL! KANSKE KAN BLI VÅRAN .... DET FÅR NI SE!! MISSA INTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0