Godmorgon alla söta rara sjuka människor

godmorgon som sagt.
Har nyss gått upp, sitter med kaffet brevid mig! sitter bra denna morgon för jag är så sjukt trött och fråga mig inte varför för jag sova bra inatt, yeahyeah anyway.

ska snart ta och bädda sängen fixa mig, packa ner tränings kläder! för jag ska faktiskt till varberga till jobbet och träffa småbarn i dans det visste ni inte va;) NEJ men nu vet ni.. det är jätte kul och dom har blivit så duktigaa!

Tåget till skolan går 07.52? vet inte riktigt om det är tidigt.... och senare i skolan ska vi ha datakunskaps genomgång för att jag ja, som ni redan har fattat så är jag ett ig barn. men det gör ingeting för nu är jag på väg upp.
men jag vet inte hur lärarana har tänkt? eftersom jag ska till jobbet vid 3 hur ska jag då hinna gå till stan och fika och kolla runt om jag ska ha genomgång? ne ska prata med dom att dom löser det!
men det gör dom för min skull..

Amanda kommer skriva lite sen, henne dator är trasig. tyvärr sov vi inte över idag, ;) så blev att jag gick upp och skrev till er. Vi hörs när vi kommer till skolan!
Men först ska ni få se en av min kissar som sover hos mig jämt!! SÅ FIN ÄR HAN


Slänger in en bild innan jag går på min outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0