Godmorgon

Godmorgon på er alla sötnosar!
Amanda ligger fortfarande och sover i mammas säng! :) så söööööt, är sjukt trött men vaknade av min vän angelina som sa att vi skulle jobba vid 12, alltså om en timma, så jag gick upp har så klart mitt kaffe här!
har precis satt i gång diskmaskinen och senare när jag kommer hem så ska jag städa hela lägenheten den ser förjävlig ut.. äckligt!

Ikväll får jag se vad jag ska göra, det blir väl det vanliga! =)
kanske fest?!?!?! hur tycker ni att jag ska göra? ne? jo? ne? orka? vafan?


JAA? VI ÄR NORMALA TILL 1000 %

amanda blev av med alla sina tänder igår! och jag har fasnat sådär, som en musis!


VI HATAR SNÖÖÖÖÖÖÖÖ! FAST VEM GÖR INTE?


Här är ett fönster som täcks över varje år när det snöar, tycker synd om dom faktiskt! hahahah fast ne dom får skylla sig sjäva som flyttade in där! :O bra tänkt! (Y)

det här är på våran balle, asså vad äre för fel på världen varför snöar det?  man ser knappt hur mycket det är men det är en del, kan inte stå där längre :(

nu ska jag väcka amanda! =) PUSSS
hörs när jag kommer hem

LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0