fullfart

Godmorgon! har ni sovit gott? själv har jag sovit ganska skönt faktiskt! det är ju ett under eftersom jag inte har kunnat sova på hela veckan!... menmen

det är fullfart här hemma, klockan är 10.00 jag hoppas inte att ni tror att jag burkar gå upp så här tidigt.. NEVER! vi ska ha party här hemma idag, HELA släkten kommer det kommer bli skit kul och jag är taggad, har inte träffat en del på flera år så det ska bli så kul!!!!! och såklart kommer amanda vara här med oss!! vad tror ni annars? :O
jag ska snart gå och hjälpa mamma i köket med all mat efterrätt och sallad och JA allt ni kan tänka er fuckers!! =)

Kan säga det att jag HATAR ju rock och skrik musik, haha och såklart ville vi se simon i våran klass uppträda men vafan? jag blev döv, men dom var duktiga men inte min stil av musik. där står jag,amanda&syrran sminkade, klackskor och allt MELLAN EMOSAR?!?!?!?! hur tänkte vi där? nämen SIMON DU VAR JÄTTE DUKTIG

sen hatar jag småtjejer som drygar?? och såklart så drygar jag tillbaka, varför skulla man inte göra det? iaf, om man ska dryga varför ska dom skrika då när dom är 10 meter framför varför inte stanna och stå för sin jävla äckliga åsiker? ne dom har inga dom tror att dom är coola... men när man ser dom själva? då jävlar då kommer man inte ens? men när man har sina vänner vid sin sida då går det jävligt bra? JAG HATAR SÅNNA MÄNNISKOR! STÅ FÖR ERA ÅSIKTER..... jävla äckliga snorungar blir så irreterad... SÅ FULA



gamla bilder, 1 år sen?

PARTY LIKA A ROCKSTAR LOCK LIKE A MOVIESTAR!!! OFC

när amanda kommer så lägger vi in mer bilder som vi tog igår! men det blev inte så många! alla facka ur

LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0