fredag!

Hello!
kom precis hem, jag och amanda drog från skolan och sket i sista lektionen som hon skrev tidigare! ;)
så vi drog hem till pappa och träffade honom och min syster såklart martina!

när vi gick hem så köpte amanda julmust och fick inte upp den! hahaha så det är en liten film på det nedan!! herregud vi skäms inte.. varför ska vi göra det? ne gud nej.
anyway, för det första när vi står och väntar på tåget så blir vi jätte kissenödiga efter allt skrattande såklart.
så vi går in och väntar på att toan ska bli ledig och när det väl blir det och han kommer ut ur toan så kastar sig amanda på dörren och står i hans hand i handtaget så han blir skit arg, fan vad jag skratta!! + att det luktade bajs överallt jävla äckel "gubbe" usch!

sen på tåget så sitter de en äldre kille som är utlänsk och kollar sönder på oss när vi sitter och pratar, han sätter sig så att han ser oss mellan stolarna! Sen när amanda kollar så typ lägger han sig ner och typ drar i snoppen! hahahh herregud vilket jävla äckel.. han satt och kollade konstant hela jävla tåg resan! sen ställer sig amanda upp och ramlar! hahahah vilken jävla idiot du är amanda, så jävla dum i huvudet hon flyger som en jävla vante! haha
När vi ska gå av så vinkar vi gulligt till honom för han kunde verkligen inte sluta stirra! haha omg jävla människor det finns! :S

när vi kom till pappa så spelade jag martina och amanda in videos men dom får ni inte se! hahahha fan va vi skrattade!

jag har jätte bråttom just nu! ska duscka,städa,fixa hejochhåsåskadetgåååå








HAHAH!!

nu ska jag duscha och städa, lägger in senare när vi drar!!

LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0