18:00

HEEEEEEEEEEEEEEEEEY SOFF HERE!!! YIPPPPPII, i know that you miss meeeee!

kom precis hem efter jobbet, det gick jätte bra! jag och angie var sjukt snabba idag! :D
VET NI? det hände en sjukt bra sak förut, är ni nervösa nu?? gissa innan ni läser vidare! :D  hihihi
MIN MAMMA RINGDE!! HAHAHAHAH nee stackare trodde ni att det var värsta grejen! haha stackare tycker synd om er som trodde de ;) nejdå, ni är så söta så!

Kan ju berätta att dom precis hade kommit fram till hotellet vid typ 3 här och typ halv 8 i indien, nu skulle dom ta en drink sen gå ner till stranden! DEN JÄVLEN HON SKA FÅ SE VAD HON KOMMER HEM TILL!

min mobil går i 100 90 just nu! alla skriver nu när jag slutat jobbat, saknar dom min så mycket när jag inte kan svara på tre timmar typ? hihi min älskling! BÄST

Ska snart hoppa in i duschen och fixa lite, orkade inte städa lägenheten nu är trött har städat hela dagen känns det som! :O  ne men det är ju kul UNDERBART ÄR DET! BÄSTA SOM FINNS!

min systeryster är ju somsagt på ullared, jävla hon! iaf hon har HANDLAT TILL MIG :D kom hem nu martina så jag kan få se vad du har köpt, vet bara om att jag ska få en BH sen fick jag inte veta mera :( haha FUCK YOU

Amanda är så duktig har fixat lite här på bloggen!! stolt över henne, men jag antar att den jävlen inte gjorde ett skit, det var säkert hennes vacka syster som hjälpte henne, amanda är ju som sagt ett nöttttttskal så vet inte RIKTIGT! nejdå älskling du är duktig!
sitter och väntar på henne nu, hon skulle duscha bara sen komma hem till kära lilla mig! sen ska vi till angie och mysa lite, ska nog köpa med lite gosaker som vi kan tugga lite på!

ne nu känner jag mig äcklig eller ne klart jag inte är eftersom jag jämt är fresch! men nu ska jag ta ett stort jävla skutt in i duschen och skutta av mig allt skit! ;) hörs senare
PUSS LOVERS!


LOVE SOWAM


Mee and angie i sommras!



Me and amanda förra nyår! hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0