Upp tidigt.. Like always

Exakt? När ska jag få sova ut egentligen? Fan är de inte Marieberg så är de massa annat skit tex att de ringer , någon vill träffa oss sowamar och göra från de ena till de andra som är kul verkligen:) Ne nu ska jag inte vara sån.. Men iaf måste ställa klockan imorgon med som ni kanske förstod ! Jag och min underbara familj ska till Askersund och hälsa på min gammelfarmor och få lite god mat. Varför gör alla äldre god mat? Konstigt haha. Har precis följt Amanda hem, som hon skrev förut så kollade vi på Dirty dancing 2 skit bra film för er som tycker om bland annat dans:) love it :D men hatade ......... Ska inte säga för mycket för er som inte har sätt den eller sm vill se den! Ska snart hoppa i Säng för som sagt så ska jag fucking gå upp tidigt.. Kill Me hörs imorgon love sowam<3 We love you Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0