TIsdddddddag

im back!!! miss me? jag vet att ni har det! ;) haha
basketen var ju inte så jävla lyckad kan man ju säga, kommer dit och kollar första perioden sen i den andra skulle börja så började tränaren i örebro att dampa, haha sen tjafsade dom med bommmarna och vet inte vad, så örebro gick och bötttt om och åkte hem? lyckad match verkligen.. men men stannade kvar med några killar från kumla laget och spelade lite, tror jag ska börja med basket efter den talangen jag såg idag, shit jag var grym!!! folk gick fram och frågade om jag spelade och ville byta lag och grejer, sen när jag sa att jag inte spelade så gick dom! ;) hahaha in your face ;) jaja det var kul,

när jag kommer hem så åt jag, min syster och hennes pojkvän var här, vi pratade om julafton och nyår! på tal om nyår vafan händer???? shit ska man behöva åka till någon annat län för att det ska vara värt att fira nyår, fan när man är i örebro län så är det ju så jävla sjukt tråkigt!! jaja vi får se vad det blir, det är ju ungefär en vecka kvar! =)

Jag följde med dom ner när dom skulle dra alltså min syster och hennes pojkvän max om ni inte förstod att jag menade dom!.. haha, så börjar max att larva sig, rycker i en jävla hållare med ett ljus i och blev skit svart om handen så han jagar mig och smetar sin hand i mitt ansikte??? snäll kille det där, han ska gå igen och det vet han! ;) haha


det var värre än vad det ser ut på bilden! :P

Vi drack lite te innan vi gick ut i kylan!

Amanda och sandra höll på och larva sig lite, sprang runt och slogs! och när amanda slås så tar hon i, hon slår så jävla hårt, haha! :P så sandra la sig ner och grät hahahah

sen när hon ser att jag har kameran framme så reser hon sig upp och posar! ;) haha så ful

påväg till sandra för att hon skulle byta om för att det var så kallt, men va byte hon om till? jo ett par andra leggings! ;) hahahah

såååklart!!

ja&angie utanför hallen!

the girls!!! <3

nu ska jag sova, hörs imorgon! NIGHT
LOVE SOWAM

Kommentarer
Postat av: sandryy

NE MEN JA VET INTE, VAD H'NDER MED BILDERNA PÅ MIG

2010-12-22 @ 23:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0