Tisdag, niiice

Hellllooo,
amanda sitter och sminkar sig, eftersom jag är så jävla snabb och bäst så är jag redan klar! om 30 minuter ska vi till tåget och in till skolan! .. har bara en lektion?! SKöNT!
sen ska jag mötta tjejerna på stan som alltid sen vidare på träningen! :D fett nice! det går så fort, på fredag smäller det! och på måndag blev vi bjudna till sf och uppträda på deras gala dom ska ha där! :) trevligt, det kommer bli kul! har aldrig dansat i en biosal! blir spännande!:D

hörs senare när vi är i skolan!
LOVE SOWAM SÅ KLART
AMANDA HÄLSAR ATT HON ÄLSKAR ER!!!!!!!!!!! :D

Har några biler på våran vän angelina som fotades i fredags? eller när det var!
jätte fina bilder! några av dom ska användas på galan på måndag!
men dom jag visar nu ska inte vara med! :)




några av bilderna jag har! ;D
NIIIIICe
FOTOGRAF: SANDRA SOLLENFELT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0