tiiiisdag!



Heyhey,
har precis gått upp, kaffet håller på att bli klart! sen ska jag chilla lite, jag vaknade 9 fast jag skulle gå upp 10 så jag orkar inte göra något, kunde inte sova! det var en som ringde dolt imorse klockan 6 och inte sa ett skit! : S lite läskigt hatar att folk ringer på dolt! ..

5 saker jag hatar:
  1. Att folk stirrar
  2. Att folk snackar massa skit..
  3. Folk som luktar svett.
  4. hatar fötter
  5. snööö, SKOLAN

Det var de jag kom på just nu! haha! nu ska jag säga det fem sakerna som både är dåliga och bra för idag/natt! :) haha
Bra
  1. Att sova hela natten.
  2. att det är mörkt ute, då kan jag sova längre
  3. kaffe på morgonen!
  4. att ingen är hemma
  5. MUSIK, sätter nästa alltid på musik på morgonen! då blir man pigg
Dåligt
  1. Att dom här hemma har på mobilerna när klockan är 11!?!?!?!?
  2. Att dom inte har någon reskpekt.
  3. Att katerna springer och leker direkt när alla har gått och lagt sig.
  4. att klockan ringer.
  5. att det är stökigt i mitt rum när jag vaknar... MÅSTE STÄDA!!!


HAHA det var dom! :)
nu ska jag hämta kaffet och sen ska jag städa och så där, sen kommer amanda hit vid 11 typ! :) om en och en halv timme, ohooo vad jag tvungen att vakna nuuuuuu!! haha, idag blir det rättegång igen, men först ska vi till skolan och fixa med våra bilder, och med dom bilderna jag fotade på min syster projektarbete! :)
SÅÅ IDAG FÅR NI SE NÅGRA BILDER FRÅN FOTOGRAFERINGEN I FREDAGS! :D

hörs sen LOVE SOWAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0