sova med amanda!!

heyhey!!
nu är jag och amanda hemma hos mig, hon har precis bäddat och kastat katterna lite här och var, hon verkar tro att det är leksaker.. jävla idiot!! haha! hon hatar min lilla kisse!! hon sitter just nu och pratar med honom!
- vad är det?? frågar hon med en drygblick
hon verkar också troo att dom kan prata, hon kollar på för mycket disney SOM JAG HATAR VERKLIGEN!!!! kollade ju på robin hood, jävla barn! satt och skrattade!! :P

hittade tre fina saker idag på stan, men dom visar jag imorgon! fast jag visar en bild på amanda med den kläningen lite längre ner! :)

jag ska in till stan imorgon också! ska fika med louise :) var jätte länge sen vi gjorde någon så vi bestämde idag att vi skulle ta en sväng på stan och fika! mysigt så! :)



min skönhet

amandas fika



kläningen=)

igen


skit film

blää

fyy

usch

amanda jävlas med fisen! :p haha
LOVE SOWAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0