SORRY

HEYHEYHEY!!

Sorry för dålig uppdatering, jag och mina dans tjejer har haft fullt upp hela dagen!! :( sorryy
Var inte i skolan idag.. hehe upps! inte bra men så är det försov mig och så, jag,amanda&angie hade en liten rolig upplevelse imorse när vi vaknade... haha jävla damp!! för trötta. iaf jag och angie tog tåget in till örebro, till min skola och åt .. hihi tjockisar!!
iaf, efter så gick vi upp och mötttte sara vi gick och fikade och snackade skit. sen gick vi till ABF och skulle kolla pengar för dansgruppen,vi ska ju uppträda nästa vecka så vi behövde overaller till oss alla. Så vi fixade det, vi gick runt hela jävla stan och skulle kolla. men till slut hittade vi allt vi behövde så sjukt skönt! sen åkte vi till träningen och tränade med dom nya outfitsen ;) blev skit bra faktiskt! ÄR SÅ TAGGAD PÅ ATT UPPTRÄDA SÅ DET ÄR SJUKT.

Som ni vet är amanda "sjuk" ;) haha, och den slöa jävlen orkade inte skriva så mycket idag, ne jag förstår henne!
nu är iaf jag och sandra hemma hos mig och kollar tv, hon ska sova hos mig, mysigt. PÅ lördag morgon kommer mamma och tomas hem, nicenice. MISS MY MUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bilder från COLD CASE och dagen!!




























nördar

FUCK THEM

inne i unicorn.. TÖNT

såå inne i datorn var hon! ;)

jag och sandra

gick såklart och köpte kaffe imorse! :D

angiiiie somnade med kaffemuggen hahah som om ni inte såg det!...

nu ska jag mysa ner mig i sängen med sandra!
hörs imorgon night! :)

LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0