söööndag!

Godmorgon på er alla sööööta!
förlåt för dålig uppdatering, men som sagt jag jobbade hela dagen igår och då menar jag hela dagen! började halv 2 och slutade 10 över 12!! så var grymt trött när jag kom hem!

Iaf, vaknade upp hos pappa. min lilla syster är här jonna! :D kul och träffa henne det var länge sen! Ska hoppa in i duschen och sen fixa till mig lite sen ska jag och syrrorna och pappa till marieberg och köpa julklappar! =) hoppas jag hittar något fint har suttit och skrivit en önskelista till jonna! hahaha. så sööt!

Efter marieberg ska jag jobba en stund, men amanda kommer att skriva det mesta idag! eftersom jag vet inte när jag kommer hem, åker nog direkt till jobbet efter marieberg men jag hör av mig när jag är hemma, amanda ska sova hos mig inatt, för den lilllllla fegisen vågar inte går till tandläkaren själv imorgon! ;) hahaha jodå men jag är så jävla snäll såå jag följer med henne, vi har ingen engelska imorgon på morgonen så kan lika gärna följa med, vi börjar 10, men om jag hade engelska så hade jag inte brytt mig jag hade åkte följt med en då och gjort mig lärare lite irreterad för jag hatar honom som ni kanske vet;) haha


nu ska jag skynda mig! :)
hörs senare,
LOVE SOWAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0